Betingelser ved kjøp av billetter for klatreparken


Generelle betingelser


  • Høyt & Lavt Sirdal tar forbehold om endring eller kansellering av arrangement grunnet vær eller forhold som tilsier at det vil være uforsvarlig å åpne parken
  • Kunden er selv pliktig til å innhente informasjon om våre sikkerhetsregler. Evt. ring oss.
  • Parken holder åpent uansett vær i sesongen, med mindre det er torden og/eller kraftig vind som kan medføre at deler av parken måtte stenges til været løyer.

Betalingsbetingelser

  • Vi aksepterer kontanter og følgende kredittkort: Visa, Mastercard, Bankaksept.

Avbestillingsbetingelser

  • Billetter kjøpt på internett refunderes ikke og gjelder for den datoen de er bestilt
  • Det er ikke mulig å bytte dato

Spesielt for nettbasert handel

  • Vi aksepterer følgende kredittkort: Visa, Mastercard, Bankaksept.
  • Bestillingen er bindende ved betaling av arrangementet med bekreftet godkjent transaksjon. Ta vare på utskriften av bekreftelsen
  • Kvittering for bestilling må tas med og forevises ved ankomst i parken
  • Ved sykdom/skade som kan bekreftes av lege for påmeldte person, tilbakebetaler vi 90 % av bestillingens verdi uansett tidspunkt før arrangementet.

Sikkerhet

  • Høyt & Lavt Sirdal står ansvarlig for transaksjoner gjennom nettsiden, som behandles med SSL kryptering.

Personopplysninger

  • Kundedata blir ikke delt med/solgt til tredjepart og oppbevares ifølge norsk lov.

 

NB ! Sesongkort/gavekort – gjelder som vanlige billetter og drop-in. Dvs at man ikke er garantert plass om det er fullt.

Betingelser for gruppebestillinger i aktivitetsparken


Betalingsbetingelser

  • Vi aksepterer kontanter og følgende kredittkort: Visa, Mastercard, Bankaksept
  • Faktura kun ved forhåndsavtale, og da betaling pr 10 dager

Avbestillingsbetingelser for telefon / e-post / direkte kontakt

  • Total avbestilling kostnadsfritt senest 4 uker før arrangement
  • Total avbestilling 4-2 uker før: vi fakturerer 1500kr i administrasjonsgebyr
  • Total avbestilling 2 uker – 1 uke før: vi fakturerer 50 % av bestillingens totale verdi
  • Total avbestilling 1 uke før: vi fakturerer 100 % av bestillingens totale verdi
  • Mindre justeringer i antallet kostnadsfritt inntil 24 timer før arrangement, men vær snille å oppdatere oss fortløpende
  • Bestilte ubenyttede plasser blir krevd betaling for!
  • For grupper over 60 personer gjelder egne betingelser.

Spesielt for nettbasert handel

  • Vi aksepterer følgende kredittkort: Visa, Mastercard, Bankaksept
  • Bestillingen er bindende ved betaling av arrangementet med bekreftet godkjent transaksjon. Ta vare på utskriften av bekreftelsen
  • Ved kundens avbestilling innen 2 uker før arrangementsdato, tilbakebetaler vi 80 % av bestillingens verdi
  • Ved kundens avbestilling mellom 2 uker og 48 timer før arrangementsdato, tilbakebetaler vi 50 % av bestillingens verdi
  • Vi tilbyr ikke refusjon av betaling senere enn 48 timer før arrangementstidspunkt
  • Ved sykdom/skade som kan bekreftes av lege for påmeldte person, tilbakebetaler vi 90 % av bestillingens verdi uansett tidspunkt før arrangementet
  • Ved arrangørens kansellering tilbys alternativt arrangement dersom mulig. Kunden kan velge å trekke seg fra bestillingen og arrangøren tilbakebetaler 100 % av bestillingens verdi
  • Ved avbestilling bes bestillingsbekreftelsen sendes pr post, pr faks eller pr e-post til Høyt & Lavt Sirdal med eventuelle vedlegg. Oppgi bankkontonummer for innbetaling av refusjon